Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 202 631 bloogów | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Zdjęcia w galeriach.


THE END ... OR NOT

czwartek, 04 grudnia 2014 22:08

Moi Kochani.

Pisze tą wiadomość jako podsumowanie.
Niestety walka z polskimi podwykonawcami i pseudo-fachowcami doprowadziła mnie do wyczerpania, tak samo finansowego jak i mentalnego. Teraz już odpocząłem, mam fantastyczną Kobietę, nową cywilną beemkę E36 320i touring i doświadczenie.
Była to ciekawa przygoda i cieszę się że ją przeszedłem, aczkolwiek szkoda że tak się zakończyła.
Samochód w rezultacie ukończyłem w 2012 roku. Miał pewne problemy z układem paliwowym, miał niedopracowane zawieszenie, ale jeździł dobrze i dawał mnóstwo frajdy. Zaliczyłem nim jedną imprezę BMW Track Day na torze Kielce. Poniżej link do filmu z testów i z kielc:

https://www.youtube.com/watch?v=qsRJWpbBr8Y

https://www.youtube.com/watch?v=v8vbeyA8mUs

Samochód sprzedałem w styczniu 2013 roku za 1/3 zainwestowanych środków, ale jestem szczęśliwy, choć wolałbym żeby ta cała historia wyglądała inaczej.

 

Dziś zgłaszam swoje E36 do programu TVN turbo "Samochód Marzeń Kup i Zrób"

 

Trzymajcie kciuki.

 

P.S. Pozdrawiam wszystkich którzy mi kibicowali, wszystkich fanów marki i motoryzacji bez wyjątku.

 

Powodzenia w waszych marzeniach i projektach.

 

Maciek

 


Podziel się
oceń
1
0

komentarze (12) | dodaj komentarz

Cień rzucony, zbliża się potwór :)

sobota, 01 maja 2010 1:31

:)

Morda mi się już powowoli uśmiecha.
Mogłaby wyglądac jeszcze lepiej ale życie to nie jebajka ... i zawsze coś się musi sypnąć...

Od początku kwietnia prace wrzały. Ja załatwiłem oponki 205/50/15 dunlop sp 01 do felg MiM, wewnętrzną pompę paliwa High Performance Walbro 255l/h uniwersalną (do 450KM) oraz klocki na tył ATE, Luk załatwił nowe tarcze na tył ATE, nowe reflektory przednie, bak paliwa z szerokiej lampy, pedał gazu i kilka innych bambetli których do szczęścia brakowało mojemu rupieciowi. Chłopaki zmienili poduszkę dyfra na powerflexową, założyli całe zawieszenie Ksport, zamontowali fotel, deskę, dodatkowe zegary AutoGauge do pomiaru temp. oleju dyfra, oleju silnika, wody silnika i woltomierz. Fotel, jak sie okazało, wypadł nieziemsko nisko! Ledwo widze znad swojej sportowej kierownicy ... trzeba będzie coś pokombinowac żeby siedzieć ok 5cm wyżej, gdyż tak jak zwykle szorowałęm czupryną o podsufitkę, tak okazało się że mam do niej dobre 12-15cm luzu!!! Szok :) Przymiarka wykazała więc że trzeba podumać i podnieść fotel, wskaźniki są rozmieszczone super, ręczny tez w dobrym miejscu, lewarek standardowo, pełna ergonomia, ale... ma za długi skok ... więc będzie short shift by Luk :) Nowe przewody hamulcowe już pociągnięte. Końcówki goodridge jak i zaciski tez już założone. Miejsce na nowy tłumik zrobione (usunięta wnęka na koło zapasowe). Ogólnie auto bardzo nabrało kształtów ... miało mieć swoją premierę 3 maja na BMW Track Day w miedziance ...

 ... no ale sypnął się silnik, który załatwił Luk ... po zalaniu świeżym olejem i odpaleniu zaczął kopcić z wydechu. Ponieważ był sprawdzay na komuterze i ciśnieniowo podejrzenie padło na uszczeniacze trzonków zaworowych. Luk uznał jednak, że odda ten silnik i weźmie inny. Tak też zrobił i kiedy go odwiedziłem 29 kwietnia nowy silniczek już siedział na swoim miejscu, a chłopaki kończyki utwierdzanie go w odpowiedniej pozycji. Nie było jednak szans na wyrobienie się na imprezę.
Co do autka i silnika ... Jest nisko, więc będzie też prosta osłona miski i maglownicy z profili prostokątnych 1,5x4cm plus mój mały patent do tego :) Przyjechałem z olejem do dyfra (przypominam szpera typu torsen) Castrol 75W140 specjalnie do szper, nowym wykonanym na zamówienie tłumikiem końcowym, komorowym wykonanym w firmie Tomala (warszawa, ul. Harfowa - dzięki Tomku za namiar!), przez pana Maćka (łebski kumaty gość) o specyficznej budowie dostosowanej do wymagań mojego zamysłu stylistycznego i technologicznego podejścia z centralnym układem wydechowym (patrz zdjęcia). Dostarczyłem też alusy z oponami.

Autko wyjedzie o własnych siłach na dniach, ja odbiorę je po 2 weekendzie maja ... potem tylko kilka popraek blacharskich i na ten sezon etap prac zakończony!

Już widac cień wyłaniający się zza rogu :)


tłumik końcowy
spód tył
silnik z boku
silnik z przodu
sprawca zleceniodawca
kolumna tył
koła
kokpit


Podziel się
oceń
0
0

komentarze (13) | dodaj komentarz

>>> CIEKAWOSTKA <<<

czwartek, 18 lutego 2010 1:15
Chciałbym się z Wami podzielić inną ciekawą akcją dotyczącą mojej osoby, a konkretnie innego mojego talentu i pasji.

Wystarczy podążyć za poniższym linkiem:



Podziel się
oceń
0
0

komentarze (15) | dodaj komentarz

Zdjęcia w galeriach.


niedziela, 28 sierpnia 2016

Licznik odwiedzin:  15 740  

Kalendarz

« sierpień »
pn wt śr cz pt sb nd
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Search'n da Web

Wpisz szukaną frazę i kliknij Szukaj:

O moim bloogu

Prezentacja kolejnych etapów budowy "beemki" do amatorskich sportów motorowych płaskich oraz driftu, jak również opisy eventów, w których biorę udział.

O mnie

Mam na imię Maciek i pasjonują mnie samochody z napędem klasycznym, oraz zgłębianie i wdrażanie w życie wszelkich zagadnień związanych ze skocznością.

Ja na Youtube:
http://www.youtube.com/user/MisiekSmasher

Możecie mnie złapać na GG: 3739575

Wpisujcie sie w komentarze i Księgę gości!

HEJ!

Stats

Odwiedziny: 15740
Galerie
  • liczba zdjęć: 5

Lubię to

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl